TRÖTT TRÖTT TRÖTT

Hemma i Mora igen och trängs med massor med flyttkartonger. Haft en trevlig julhelg med många fina julklappar, även om det tagit på krafterna att åka mellan olika sällskap från dag till dag, äta julmat tre dagar i rad och dela ut julklappar tre dagar i rad. :p Nu vill jag inte ha jul på ett tag. höhö. Lyckats träffa nästan hela min släkt på fyra dagar iaf, plus svärföräldrar, så det är rätt skönt det med. =) Fick bla. stativ, fotoböcker, kläder, pengar, el-tandborste, biljett till teater, presentkort på H&M och bio, Harry Potter filmerna del 1 & 2, sista filmen. Och förmodligen massa annat som jag är för trött för att komma ihåg nu. *skäms på mig*
 
Har en snäll mamma också så vi fick låna doris, dvs, mammas bil xD med oss hem också så vi körde varsin bil hem. Nu har vi en stor skuff att lasta flyttkartonger i såfort vi får tillgång till lägenheten. Jonas ska ringa Pia, som bor där nu, imorgon och höra när hon tror att det blir.
 
Usch och fy vad himelens trött jag är. Tror det blir en tidig kväll idag och bara slapp framför tvn det lilla som är kvar. Trött trött trött.............
Och tyvärr blir det inga bilder ifrån julhelgen, skäms på mig, jag hade kameran med mig hela helgen men tog inte ett enda kort! Det är inte likt mig. Var alldeles för trött tror jag. Somnade i totalt en timme på julaftonskvällen vid 18-19 någon gång, bara det. xD Och igår sov jag en halvtimme vid 15 tiden hemma hos mamma innan vi delade ut julklappar. Detta med att vara social är inte min grej. :p
Selma

Antar att det blir filmmys ikväll då! :D Med lite nya filmer och lite popcorn... Aldrig fel..

Tiffa ♥

Håller med om att man tröttnar på julen efter ett tag! :)

My :)

Haha typiskt mig att somna så :P

Filippa

Jag tröttnar aldrig på julen :p