I'M BACK

Sitter äntligen vid min egen "älskling" till dator. Laddaren trillade ner i brevlådan idag (trodde jag skulle få hämta ut den!?) AF möte har jag varit på också.. Sådär lagom intressant som vanligt. Nu ska jag bara njuta av min egen dator igen och försöka äta lite lunch kanske, bara breda ut mig i soffan och njuta av tystnaden innan min karl kommer hem. Nåja, tystnad är väl att ta i. Musik och två katter i bakgrunden. Ljusstakar har vi fått upp också och igår kom det lite snö. Väl passande, fast det är drygt. Forden såg ut som en isig iglo på vissa ställen imorse och jag snubblade in på mötet sådär fem över nio, ändå hade två av personerna inte kommit då. Ska nog börja komma fem över varje dag, vi börjar aldrig prick. :p 
Har ägnat helgen åt att spela Tomb Raider 2, ja, grafiken är dålig och ja, det är ett gammalt spel, men ja älskar de, mer än de andra Tomb Raider spelen. :p Har varvat det en gång för ett bra tag sedan men nu ska jag göra de igen är de tänkt. Fast.. nu lär jag väl installera det på min dator istället och börja om. Eller föra över de sparade filerna.. Sånt där får min karl hjälpa mig med. Nej, lunch var de ja, och betala Telia räkning. So long.
Selma

Brrr! Kallt! :) själv gillar jag vääääärmen :D

Sandra

Bra att laddaren kom idag! :)

Tiffa ♥

Vilken tur då att laddaren kom idag! :)

My :)

Vet ej vad du hade gjort om inte laddkabblen kom i dag :)

Filippa

bra att laddaren kom :)

Sofia

haha spelade tomb raider asmycket förut :) så jävla roligt