TACK GUD FÖR KRÄMEN

Ägnat dagen åt att flänga fram och tillbaka med Jennifer till hennes nya lägenhet. Som hon inte blev överförtjust i, jobbigt att inte se henne glad. Hoppas bebis kommer snart och att hon kan få lite nya tapeter i lägenheten så att det blir bra. Imorgon blir det att hjälpa henne att flytta möbler. 

Jag och handväskor går verkligen inte ihop, när vi var i lägenheten, gång nummer två för min del, så glömde jag såklart handväskan med båda mobilerna där. Så efter Jonas hade åkt iväg på sin älskade hockey så åkte jag och Jennifer upp till lägenheten för tredje gången, tog med lite småsaker, hämtade väskan och handlade på vägen hem. Två liter kräm blev det, aprikos och jordgubb! Tack gud för krämen, sitter just nu och mumsar på kräm och mjölk. Det måste vara bättre än att stå och frysa, hoppa, skrika och hejja på ett hockeylag i en kall ishall, som min karl gör. 

Jennifer köpte det sista grejjerna till bb väskan idag. Tänk om man får göra det någon dag... Ultraljud på onsdag, och det är ifrån idag till på söndag som det är chans att jag kan få ägglossning. Here we go, ska vi få ett augusti barn tro? I hope so... Puss.

Ge mig sommar igen...
Meloonen, five

Hej! Vilken fin blogg! :) första gången jag besöker den ;)

Hoppas det blir fint med tapeterna sen :)

Fiskmås, five

Hoppas det blir bra till slut med lägenheten, det blir ju alltid bättre när man möblerat och tapetserat som man själv vill ha det. :)



Aprikos kräm är verkligen den godaste krämen! <3

Poppa_popcorn*

Gud, vad jobbigt det där med lägenheten. Att man inte blev nöjd! Hoppas att det ordnar sig ändå!!!

Jag kan förstå dig med att "jag och handväskor inte går ihop". Samma för mig!



:-)

Malin Lidman

fin bild! c:

Kajsa! <33

Superduper fin bild och blomma <3

selma

Ååh så fantastiskt om du skulle kunna få ett barn! :D

Hoppas för din skull

Neiis

Gud vad synd att hon inte gillade lägenheten. :C
Namnam!! Kräm är gött det :D

Jessica

Flingor med fil och äppelmos är då dock det godaste som finns! <3

Julia

Finfin bild! :D

Carla

Jag ska också flytta till ny lägenhet om ett par månader, awesome :P Kommer att få så mycket att bära att jag nästan ångrar att jag samlat på mig så mycket grejer :D

Tiffa ♥

Helt otroligt fin bild! :)

Ida

Vad tråkigt att hon inte gillade lägenheten :(Hoppas att lägenheten blir bra nu när möblerna kommer :)

Sandra

Lycka till med att få barn, håller tummarna! Augusti är en fin månad. Själv är man född oktober, 31a. Inte väldans roligt det. Typiskt att glömma väskan men bra att ni kunde fixa det. :) Och nu blev jag sugen på kräm också, tack för det... Inte ätit kräm sen jag sommarjobbade på ett dagis.

Wanda

Åh sugen man blev på kräm :/

Ossi

haha skönt att veta att jag inte är den enda som springer in och ut gång på gång i lägenheten!

Wilma :3

Så fin bild, hur kan du ta såna fina bilder ???

Cornelia

Mm Kräm, det var väldigt länge sedan jag åt det, kanske ska ta och cykla ner och köpa! jag har aldrig förstått grejen med att gå och kolla på ishockey eller fotboll, hehe. Hoppas ni får eran bäbislycka snart!

.Selma.

Usch, hatar att glömma mobilen. Obehaglig känsla.

My :)

lycka till :)

Filippa

älskar jordgubbs kräm! gud vilken bild!

Emelie

Med tanke på att man knappt haft någon sommar i år så får den hära bilden mig att sakna de mysiga sommardagarna, loveit!

Fidel

Haha åh, du är inte den enda som har problem med att få med sig handväskan när man ska någon stans..