EN GAMMAL VÄN SOM ÄR HOS ÄNGLARNA

Hemma efter en bra jobbdag, har ätit lite melon framför en film i väntan på att karln kommer hem. :) Nu planerar jag att vara ledig hela helgen (om det inte bli akut) och sen får vi se vad besöket i falun på måndag bjuder på. Har förresten köpt hem lite mandlar i lösvikt att ha och tugga på istället för godis, dem innehåller knappt några kolhydrater och inget socker, perfekt. :) Än så länge håller dieten i sig, dock har Jonas gått ner men inte jag, fusk xD Beror förmodligen på att hormonerna får mig att gå upp i vikt, har dock inte gått upp något så man får väl va glad för det. :p Bjuder på en gammal bild på mig och min vovve Zazou, hade honom ifrån han var valp tills han var 3 år, mellan jag var 13-16 år. Sedan fanns inte tiden och han fick flytta till en underbar gubbe i skåne, hade det så otrloligt bra innan han dog av råttgift bara 6 år gammal, usch, saknar dig. . <3

Caitlyn

Ååååh, gud vad gullig vovve :3 Btw, jättefint namn ju. Hur kom du på det (om du nu gjorde det) xD?

>LINN<

Åh vilken sötnos! Vad är han för ras? Jättetråkigt när djur dör ): Min katt blev nyligen överkörd, pisstråkigt att komma hem från husvagnssemester också är katten bara borta från ens liv... men finns inget att göra åt det :(

Cissy

Beklagar! Tråkigt & höra att han skulle behöva gå bort på det visat :( Det är jobbigt & förlora en fyrbent vän, dom kan verkligen bli en nära vän.

Förlorade min finaste fyrbenta vän i somras, och gråter ibland på kvällarna än idag, och känner mig löjlig över det. Men hon betydde verkligen så himla mycket & saknar henne ännu till tusen fast det var 3 månader sedan.

Emelie

Det är aldrig roligt att tappa en fyrbent vän, :/ haha, vad duktig du är som inte äter godis själv är jag ett godisfreak och kan inte sluta äta (:

Bella

Synd att den inte lever..! Den ser så snäll & gullig ut! <3' Den är väldigt underbar :*

jessica

åh vad söta! båda två:)<3 tråkit vad som har hänt:(

Emelie

Ush vad tråkigt. Kan inte förreställa mig hur det måste var att behöva lämna bort någon man älskar. Vill inte tänka tanken heller. Inte för att det är mycket till tröst så har han det bra nu. Sen är det nog bara att kämpa på med dieten så ska du se att det ger resultat! :)

Filippa

gud vad jobbigt :( lider med dig :'( men han var jätte fin! <3

Matilda

Fin bild ;) Tråkigt att han dog av rått gift:( <3 Beklagar :c Men super söta iallafall (båda två) :D

allie

Synd att en sån fin hund ska dö av rått gift när det finns såna som inte är like snälla! Super söt bild alla fall!

Indian

Åh så tråkigt! Beklagar. Men jättevacker bild, fin tjej, fin hund.

Linnea H

Så söt hund!!!^^

Miranda

Aww. :( Är alltid lika tråkigt när ens husdjur dör. Fick själv lämmna tillbaka min hund fär jag blev allergisk.

Lina

Oj vilken gullig hund, ser EXAKT ut som min!!! :O Tråkigt att den inte lever längre. Beklagar.

Jassminee

Vad söt hund! Det är en shelttie va? Och du ska se att du i slutändan kommer ha gått ner mer än Jonas! :P

Linnéa

Naaw vilken fin hund, jag har alltid viljat ha en sheltie (jag gissar att det är det)

Filippa

Göllig vovve <3

Niklas

Gud va söt hund! (du också) synd att den dog så ung :<

Johanna

Beklagar verkligen sorgen :(

Sandra

Awww, lilla vovven! Söt som sjutton!

Jasmine B

Åh jag vet hur det känns, det är fruktansvärt jobbigt att förlora ett djur /människa. Förlorade min underbara katt igår natt. Gör fruktansvärt ont. Men man får bearbeta sorgen ett tag, kommer att göra ont en väldigt lång tid. Kanske t.o.m hela livet.

R.I.P Zazou <3

Birgitta

Man sitter och scrollar ner på din blogg och så läser man "råttgift" gud vad hemskt :'( det måste ju ha kommit som en chock för dig!!
En hund så trogen vän oavsett hur länge den får umgås med en. otroligt vacker hund<3

nathalie

Det är hemskt att förlora ett djur :'(

Cissi

usch va hemskt att den skulle dö på ett sådant sätt :/ miste nyss en hund jag med.. igår faktiskt.. det är fruktansvärt tungt.

Selma

Så söt!

Emely. (:

Det är hemskt när djur dör. Men tänk på alla underbara år ni fick. :') Och överlag, tror jag faktiskt att män har lättare att gå ner, men fortsätt kämpa, snart kommer kilona rasa ifrån dig också! ;>