EN ANNORLUNDA KÄRLEK

Nyss sett klart alla säsonger på skärgårdsdoktorn, man kan om man vill. :p Jonas kommer väl hem om någon timme, har hunnit tagit första hormonsprutan för denna gång också. Känns ju aldrig skönt direkt men det gick bra i alla fall. Ska väl försöka komma i säng i någolunda tid och ladda för jobb 15.15-21.45 imorgon :) Btw, lite konstig som jag är så gillar jag ju att lägga upp knäppa bilder, råkade halka in på en gammal "ego bild" på mig XD Vet inte riktigt när den är tagen men det är förmodligen någon gång 2008, saknar de långa håret och den något smalare kroppen x) Men vafan, blyg kan jag vara i något annat liv så here I am ;) Obs; dålig kvalité, mobilbild som sagt. :p




Att känna ständig smärta och oro
Att längta ofattbart mycket efter något oräckbart
Att ständigt gå i funderande tankar
Att aldrig veta om man duger, om man lyckas

Kärlek är över lag något underbart, något starkt som du känner för någon, eller ibland något, som finns hos dig eller i vissa fall har funnits. Min kärlek har aldrig existerat, ändå är den så stark, det är den svåraste kärlek jag stött på.
Sandra

Aww, vad söt! :)

Jessica

Eller rättare sagt vad fin du är!

Jassminee

Lika söt då som nu! :D

Emma

DU är verkligen vacker :]

Ida

älskar att hitta gamla ego bilder på sig själv, man får så många roliga minnen i huvudet då :)

Malin:DD

Åh, jag kommer ihåg skärgårdsdoktorn.
Kollade alltid på det förut! :D
Om vi tänker på samma serie då..xD
Den är riktigt bra! (:

Filippa

gud du är så underbar <3

>LINN<

Sötnos, du är verkligen lik dig! :)

Cissy

Var serien bra? :) ♥

Emelie

Du är verkligen hur jäkla fin som helst, alltså din kropp är verkligen kvinnokropp och det är så jääkla snyggt! Sedan har du världens sötaste utseende. :) du ser så snäll ut!

Bella

Vilken underbaring du är :*

Matilda

Gammal men fin bild :)) <3
du är fortfarande skiiit duktig på dikter:o <3

Allie

Man får bara inte va så söt som du är!

Indian

Jättefin dikt, du är så himla bra på att skriva dikter, jättefint.

Linnea H

Ser lite trött ut ^^
Plus: Jag älskar dina dikter!

Miranda

Shiiit! Är livrädd för spruter. Svimmade för ett tag sedan.

Linnéa

Vilka fina texter du skriver!

Filippa

Jättefint skrivet, och jättefin bild :)

evelina

Men vad är en blogg utan lite halvt galna och pinsamma bilder? Ellerhur? ;)

Niklas

Älskar hur du skriver dina texter! + man kan ju inte glömma de underbara dikterna :3

Niklas

Älskar hur du skriver dina texter! + man kan ju inte glömma de underbara dikterna :3

Johanna

Du är vacker!

Ella

Jag stöttar dig verkligen men du får inte glömma bort att tänka på annat njuta av allt bra du redan har.

Nathalie

Jättefin dikt, och lika fin bild :)

josefine

as söt :D

Simone

Du ser jätte trött ut på bilden. Typ som att du precis insett att det var Måndag. Kvalitén är ändå ganska bra, fastän det är mobil kamera (:

Selma

Lite trött? ;) Skärgårdsdoktorn älskade jag när jag var liten(WTF) för då gick den på SVT1... xD