DEN EFTERLÄNGTADE - DEL 26

Min man är en osocial bög, och jag ska gå och äta de två sista hormonpillerna. Detta kommer göra mig till nervvrak en dag, jag orkar, visst, jag orkar sålänge mitt hjärta orkar slå, men det gör mig fucking jävla cp crazy ibland. Och så en man som bara åker iväg hela tiden när man behöver honom, och när han väl är hemma så är han inte social då heller.
Hanna

Ge inte upp, ni kommer lyckas en dag!

Klandra honom inte, det måste vara jobbigt för er båda & jag lider med er. DU är många kvinnors idol & just därför, för att du aldrig ger upp tycker jag om dig & ditt liv!

Selma

Ibland måste man få vara sur, arg eller lessen... Vad är annars meningen med livet..?

Lovisa

Aw... :( Håller med Hanna.

Tiffa ♥

Håller verkligen med Hanna! :(

My :)

i bland får man ha sina utbrott <3

Filippa

man måste få bryta ut ibland, håller med dig my :)