R.I.P LADDARE NR 2

Hormonerna är i schack nu i alla fall. Idag gav min laddare till datorn upp, wtf!? Köpte den för ca 2 månader sen bara. Nu har min dator dött och jag har tagit beslag på Jonas dator, tur att man kan göra det. Men jag går inte ihop med stationära datorer längre, hur pallade jag sitta där jämt förut!? Måste blivit ännu mer svankryggig med åren, I hate that, kan ju knappt sitta som folk längre. My ligger över hela skrivbordet, pillar på headset och papper och leker "vem kan bli längst och riva ner mest papper - jag!" .. Eller något.
 
Väntar på svar ifrån företaget där jag köpte laddaren, har iaf 6 månaders garanti, frågan är bara hur lång tid de tar innan man får en ny laddare. ..
 
Nu ska jag göra iordning varma hallon med glass och topping av limeblad och vaniljsocker, det räddar dagen! (a) Och sedan invänta dagens avsnitt av medium kl 10, innan dess får vi se vad den usla tv världen bjuder på.
Emelie

Datorladdare är totalt hopplösa :o Våran laptop har också pajat två eller tre -.- Väldigt irriterande!

Hoppas för ditt bästa att du kommer nå upp till ditt mål inom snarast framtid! <3

Selma

Man skulle nästan kunna tro att My var ditt lilla barn ;)

Du tar hand om dina djur på så speciellt och bra sätt! Du är verkligen deras mamma!
Ett sånt hem borde alla katter förtjäna!!

Isa

mums va gott det låter! ;D

Lovisa

Japp det lät väldigt gott!

Tiffa ♥

Mums vad gott det lät med glass! :)

My :)

GLASS :D

Filippa

Jag älskar verkligen glass, haha :)

Sofia

Dataladdare suger -.-
man blir less på dem haha