jag är visst man

När man har tråkigt så bloggar man lite på mobilen. Har iaf jobbat idag, även om jag fortfarande är så pass hes att en ny tant idag trodde jag var karl. Ja de skulle iaf förklara varför jag inte blir gravid.. Jonas är hemma igen, med alla för och nackdelar som de medför :p

Missy

Åh, vill också ha jobb, sökt några år utan vidare resultat nu ^^
Hoppas du mår bättre nu iallafall :)

Anna

Haha, nej men ojdå! ;) Härligt med jobb, härligt med jobb!

Matilda

Vill också jobba, men det gör jag ju snart så x)

Emelie

HAHAHA, Ronja har blivit en man ! ^^

Tiffa ♥

Haha! :)

Emma

Haha va skojigt :P

Tess

Hej vet hur de är lider av samma problem. Detta med att ha svårt att bli gravid. Men just nu så e man singel så de händer ändå inte så mycket med den biten just nu. Hoppas allt kommer gå bra iallafall.

Elin Mickos

Ojdå :) Kul jobb... Men lyck till med det :))

Johanna

Jag känner igen dig jag blir med så hes ibland att jag låter som en kille :/ Tycker det är så tråkigt att du inte kan bli gravid!

Isabelle

Sluta säga att det är dörför du inte blir gravid, det msåte du bli! (Det skulle bli så kul om det lyckades!)

M

Hihi, låter som en rolig dag :)

Andrea

Oj, då måste du ha varit riktigt hes.. xd

Anton

Förstår att det kan vara skönt att vara ensam ibland, men samtidigt väldigt ensamt!

Selma

Haha, skulle ju vara lite läskigt om du inte visste att du var man XD

Jesssica

Haha stackare x) Hoppas det är bättre!

Ebba

haha de var nog lite rolig om du inte visste de eller ja va man nu säger

My :)

Är det inte bra att Jonas är hemma? :P

Filippa

haha ! en man !? :D

Filippa

Haha. Jag tycker dock inte alls att du ser ut som en kille. Du är jättesöt :)

Emely. (:

haha! Jajo, man kanske du lät som. Men du ser definitivt inte ut som en!