SJUKLING

Vem tror ni är superförkyld? Ont i halsen, hes, snorig, lock för öronen och hostig. *sträcker motvilligt upp handen* Rätt svar, jag. Skulle ha jobbat ikväll igår, kväll idag och dag imorgon, sjuk ifrån alla tre. Jippie, knappt haft någon röst alls i 2 dagar. Hoppas verkligen jag kan jobba måndagen, som är sista dagen innan jag tänkte ta min "semester". Onsdag till lördag åker jag och Jonas till mormor och morfar i värmland, känns som de var hundra år sen man var där. Så jag TÄNKER vara frisk då, punkt slut!

Jonas har varit i Norge sen i måndags också och fiskat, så jag har suttit här och snorat i min ensamhet, och blivit "fattig" på köpet. Tur man har världens bästa svärmor som varit hos mig flera dagar, fixat middag idag, som jag iaf åt lite av trotts dååålig aptit. Sen har jag även snackat slut på den röst jag hade och pratat lite minnen, jag älskar att prata minnen med svärmor, det känns som för en stund att jag är 16-17 år igen och jag saknar den tiden, jag saknar (trotts omständigheterna) stallet i bisberg, kompisarna, staden, skolan ja... Jag saknar tiden, även om det inte är nå större fel på tiden nu heller, men den är helt klart annorlunda. Aja, tack för att du alltid finns här för mig Lilian <3

Imorgon kväll kommer iaf Jonas hem igen, saknar honom. Det är tur att man är ifrån varann en längre tid ibland så man får sakna, längta och förstå hur mycket jag faktiskt älskar honom. Så man inte börjar ta varann för givet som de lätt blir annars.

Jag har iaf ett bra sjuksällskap, min älskade Merrel! Puss på dig kisse katten min, mattens älskling <3 Är glad för varje dag han fortfarande är hos mig trotts sin höga ålder. Har snart sprayat nässprayen i 2 veckor också, ska ta och ringa min barnmorska nästa vecka, när rösten låter lite vettigare, och höra mer hur vi ska lägga upp det med blodprov, hormoner osv. Om de blir som planerat så ska jag genomgå ut och insättning av ägg om 4 veckor, läskigt..

Funderar även på att "slösa" någon hundring på att totalrenovera bloggen, med hjälp av en superduktig Julia, har inte bestämt mig än men vi får se. Hade velat ha en totalt ny kodning, design osv. Skulle dock behöva lite nyare bilder isf så ja. Ska fundera på det iaf! Hoppas ni inte glömt mig ;) Håll tummarna för att jag blir frisk fort!
Cissy

Hoppas du kryat på dej tills nu iallafall ♥

Och att du bytte bloggdesign, gjorde du bra.
Ja gillar den starkt! Juila gjorde verkligen ett toppen jobb!

Matilda

Att vara förskyld är rena helvetet, hatar det! Krya på dig iaf! <3

Emelie

Ajdå! Krya på dig! Aldrig kul att vara sjuk ju.. :(

Emma

Krya på dig! Tur att din svärmor och misse finns som sällskap! :)

Emilia

Aaaw din stackare! hoppas du mår bättre snart sweetie!

Elin Mickos

Du är inte den ända! På natten kunde jag inte sova min hals värkte så. Mitt i natten vaknadejag för min hals var så torr. Jag är även jätte hes! Tur att man inte behöver tala på datorerna :))

Isabelle

Inte kul att vara f�rskyld, men alltid trevligt med lite bes�k! :D

M

Krya på dej! super tråkigt att vara sjuk! :(

Andrea

Tur att din svärmor är så snäll!! :D

Anton

Hoppas det är bättre nu. tråkigt att bli sjuk när det är sista sommarmånaden!

Selma

Hoppas du mår bättre! Superkramar<3!
^^

Tiffa ♥

Krya på dig! (haha, även om det här var ett tag sen kanske) :)

Ebba

Krya på dej <3

My :)

Krya på dig :)

Filippa

krya ! <3

Filippa

Krya ! :)