TOMAS I MÅL

Tomas har gått i mål, 7 timmar och 50 minuter! :) Det hade då jag aldrig fixat. x) Nu ska dem snart åka hem mot Ludvika igen, jag och min karl ska väl åka mot affären. Blir tacos ikväll och sen wallander innan jag ska dejta kudden och ladda för praktik 7-15.30. :) Rätt okej söndag. ^^

alex&tilia

Cool bild! :)

Malin Lidman

snygg bild, grattis till han!

Matilda

Låter riktigt mysigt! Tacos.. mm :D Jätte fin bild!

Karolina

Taco, usch det gör mig bara mer sugen på det nu när jag läste det xD Wallander, va roligt. Bor i Ystad där Wallander är inspelat :) På tal om det, tror det var för en vecka sedan nu som jag och min pojkvän vaknade vid två tiden på natten av att det lät en massa utanför, min pojkvän/sambo trodde det var någon som snodde cyklar utanför oss. Men det visade sig faktiskt att dom spelade in den engelska wallander (tror jag). Tog ett litet tag innan vi fattade att det var just inspelning av film, liksom klockan var ju två på natten och vi var väldigt yrvakna xD

Selma

Grattis till honom som klarade det ;D

Tiffa ♥

Mums med tacos! :)

My :)

Tacos :)

Filippa

Vilken fin bild, häftig redigering :)

Sofia

Älskar tacos!
Nice redigering..