DEN EFTERLÄNGTADE - V. 7+3 (DEL 9)

Halloj i stugorna, eller något. Jonas är och byter till vinterdäck på skrutten, blir att byta på volvon på söndag så att vi slipper sladda ner till Falun på måndag. Igår sa ju herr snö hej och välkommen sådär 25 oktober, alltid lika härligt när man förfryser såfort man går ut. :p Sommar tack! <3 Fast det är ändå lite häftigt att, om allt går som det ska, så är detta sista julen jag firar utan att vara mamma. Speciellt, helt klart speciellt... När man försökt så länge så tror man ju till slut inte att det kommer att fungera, man liksom lever vidare i den där resan, hoppas såklart fortfarande men man vänjer sig på något vis. Och sedan poff från ena dagen till den andra så förändras allting, ett litet mirkael är det jag har i magen helt klart. Han eller hon bör vara drygt 1,5 centimeter lång just nu. Inte en jättestor bebis ännu ;) Får väl se om det blir den första magbilden här någon vecka/veckor framöver :) Först håller vi tummarna för bra besked på måndag, bra hjärtljud och en frisk bebis i rätt storlek för den veckan. Håll tummarna med mig! :3 
 
Tyvärr blev det inte så många bra bilder ifrån bröllopet, beror väl mycket på att det regnade typ hela dagen och så är det ju ändå oktober, det är mörkt ute väldigt tidigt. Jag bjuder i alla fall på en bild av mamma i kyrkan, tagen av Line, så ni ser hur hon såg ut iaf. ^^ Fanns inte direkt någon bra bild på mig och Jonas tyvärr. Även denna på mamma är lite grumlig kvalité.
 
Ellen (alatariel)

Jag håller absolut tummarna! :D

Sabina

Jag håller tummarna att allt går bra :') + att jag älskar bilden, på något sätt så ser det ut som att det är från en film, kan inte riktigt förklara :D

LINNPLINN

Ronja, du vet att jag aaalltid håller tummarna med er. Jag längtar som en toook till måndag.
Och fy sjutton vilken vacker mamma du har! Jag håller med Sabina. ;)
Kram.

Erika

Håller tummarna nu att allt går bra! :D
Och din mamma är supervacker, kan inte annat än att hålla med Sabina & Linn, det känns som en riktig film-känsla. ^^

Cissy - BlackieSixx

uff, vill också ha sommar..

Åhh, så fin hon är! :)

Jessica Persson

Vacker klänning hon hade på sig :)

Svar: vem? :s *Seg* xD
Ronja Lindberg