DEN EFTERLÄNGTADE - DEL 50

Fick idag reda på att 2 av våra befruktade ägg gick att frysa. Så om något av dessa riktiga försök skulle lyckas så kan vi bara hålla tummarna för att något av de där äggen kanske blir ett syskon en vacker dag. Dem är frysta i max 5 år. :3 I övrigt så går de väl framåt. Tabletterna jag äter nu innan grav. test gör mig illamående och trött så jag är inte så särskilt social med omvärlden men jag lever och mår rätt så bra ändå. :) Fått någon skum mani av att jag MÅSTE äta Mc Flurry daim på donken jämt och ständigt, annars slår jag helst sönder något, hormoner säger jag bara.. xD Och nej de behöver inte betyda att jag är gravid då jag känt så ett tag, men de är liknande hormoner jag hållit på med innan som man har när man är gravid. Btw, skrev just inlägg nr. 50 i Den Efterlängtade. Frågan är hur många det blir innan resan, på ett eller annat sätt, tar slut... Tänk om man någon dag fick övergå till kategorin "Graviditeten - Den Efterlängtade" istället. :3
Malin

Haha, Mcflurry Daim! Det hade jag dille på ett tag när jag va gravid med Benji ;)

Anonym

Jag blir så glad när jag ser att de går framåt! Hoppas att de går sin väg!! :D Hoppas att du nu är gravid! :D Haha du lär ju bli stamkund hon donken xD

Sandra

Hoppas allt går bra! När ska du gravtesta dig? :)

Ellen (alatariel)

Åh vad bra! :) Hoppas nu att allt går bra.

Cissy - BlackieSixx

*håler tummarna*.
Åh , den ör ju så good!

Viktoria

Hej, vill be om ursäkt för att jag inte svarade på ditt sms som du skickade strax innan sjukhusbesöket, det hade inget att göra med att jag ignorerade dig utan när jag får sådär viktiga sms så blir jag helt till mig och vet inte vad jag ska svara för att det ska bli bra, men jag bad en bön för att det skulle gå bra för dig på sjukhuset.
Har nu suttit och läst ikapp på din blogg så att jag hänger med på resan. Tråkigt att höra att du inte mår så bra, hoppas det känns bättre snart. Meningen som du skrev om Mc Flurry fick mig att le :-)

Hoppas verkligen vi ses snart, saknar dig massor! Kram.

Elina

Heydu!
Det kommer gå så bra så, Nu kommer det att lyckas! Vi håller alla tummarna för er och är med er!
Styrkekram! (:

LINNPLINN

Åh, Ronja. Jag är så glad för er skull, att något så stort går åt rätt håll är fantastiskt, hoppas att det ger resultat!

Jag håller både tummar och tår, hjärtat. Allt jag kan hålla. Det håller jag. Puss.