DEN EFTERLÄNGTADE - V. 29+5 (DEL 49)

Vet att jag är dålig på att blogga nu för tiden, förlåt för det. I helgen har vi alla fall varit nere hos mamma och hämtat lite grejjer som hon beställt till bebis. Nu är det endast några småsaker som återstår innan allting är klart! Såfort jag fått upp sänghimmel och bäddat spjälsängen samt fixat de där sista i barnrummet så kommer det bilder. Dock kommer jag nog inte bädda riktigt än, men håll ut, det kommer bilder! 
Imorgon är det precis tio veckor kvar till beräknad födsel, säger man tio veckor så låter det inte så förfärligt långt. Man börjar känna pirret och nervositeten komma krypande. Det är bara veckor kvar tills jag kommer förändra mitt liv för evigt, det mina vänner, det är en häftig och samtidigt skrämmande känsla. Man har längtat och kämpat så länge så, trotts att magen växer, så tror man inte riktigt på att man kommer vara mamma inom kort. Goush vad jag längtar! Bjuder på en magbild jag tog idag.

 
Och sedan har vi ju våran knäppa familjemedlem vid namn My som är helt övertygad om att allt som vi köpt till bebis tillhör henne, haha! Trotts att vi lagt handduk framför öppningen till barnvagnen så hittar hon in ändå, för vadå matte, barnvagnen är ju min, eller hur!? ;) 
 
Jassminee

Otroligt vad tiden går fort! :D Inte långt kvar!

Haha, vad söt katten är på bilden.

Svar: hihi ja när man väl tittar tillbaka så inser man hur fort det går! :) hehe ja det är tur att hon är så söt när hon har så mycket bus för sig ;)
Ronja Lindberg

Ellen (alatariel)

Åh vad den blivit stor, haha! :D Himla söt var katten också!

Svar: hihi jo ^^
Ronja Lindberg

Annika

Söt katt :D

Svar: hihi jao :D
Ronja Lindberg

Cassandra

Tänk på att katter för med sig jätte mycket bakterier och nyfödda kan lätt bli väldigt sjuka & även bli allergiska!

Svar: jodå, dock är det mestadels inne de katter vi har och inga ovaccinerade bondkatter så att säga så det ska nog gå bra. katterna är hos mamma till en början iaf. :) har själv växt upp med mammas katter då hon haft uppfödning både innan jag och min bror kom till världen så jag hoppas det går bra.
Ronja Lindberg