DEN EFTERLÄNGTADE - V. 32+5 (DEL 51)

Varit på sista ultraljudet idag, underbart att få se tösen igen! Det såg fortfarande ut att vara en tjej och hon växer som hon ska, väger nu runt 1900 gram. Syntes även lite lockigt hår i nacken på henne <3 Lägger upp en ultraljudsbild men tyvärr syns det inte så mycket på den, svårt att få någon bra bild såhär långt in då det börjar bli trängre i magen. Huvudet till höger iaf. Bjuder även på en till magbild som jag tog idag. Har dock inte blivit så mycket större sedan förra bilden men däremot har magen sjunkit lite då lillan nu lagt sig med huvudet neråt. Tror hon vänt sig natten till igår då jag igår märkte att magen var mycket längre ner och kändes mer ivägen. Det känns dock kanske mer än det syns. Längtar som en galning efter min tös! 50 dagar till BF.. Låt dem gå fort!
 

 
Ines

Oj vad nära det är nu! :D Snart är ju din lilla tös här. :) Här väntar jag på min lillebror, han är beräknad till den 25 april, altså om två dagar :D Spännande! :3 Lycka till med allt! x

Svar: ja det går fort hoppas jag :D åh vad härligt, hoppas allt går bra och att han tittar ut snart :)
Ronja Lindberg

Nathalie

Jag är så himla glad för din skull, du blir en underbar mamma till lillflickan <3

Svar: hihi aw, jag hoppas det :D <3
Ronja Lindberg