DAGS ATT HYRA HUS

Känns som att något bra händer i livet nu, jag hoppas på en nystart! Då jag kan meddela att jag varit extremt less på livet (förutom Tea såklart) senaste tiden och det har gått ut över förhållandet. Nu har vi fått tag i ett hus att hyra och kommer äntligen slippa vår skumma hyresvärd och denna tråkiga lägenhet. Om 3-4 månader flyttar vi in. Jag har dessutom hittat en julklapp till mig själv, synd att man inte har råd med det. Men ändå! Vi kommer behöva ett köksbord med fyra platser istället för sex som vi har nu. 
 
(Lånad bild)
 
Någon som vill ge mig detta ovan eller något liknande? Massor med pengar, det vore något.. Juste, senaste BVC besöket 3 december vägde tösen 7777 gram och var 66 cm lång. Hon gör det lätt med siffrorna, hehe! Idag blir hon sex månader gammal, herrejösses vart tog tiden vägen!? Bilderna nedan tagna idag, dock med mobil så ni får överleva utan hög kvalité. Kram på er läsare.