UPDATE MED SOMMARBILDER

Äntligen lite tid för att blogga, hehe. Varit bortrest i lite mer än en vecka hos mor så därför har det inte blivit att blogga något. Grymt skönt och kul har det varit iaf och sedan är det ju inte helt fel att få lite avlastning och betydligt fler som kan bära och bry sig om Tea, när man själv är trött och även har lite ont ännu. Får tacka mor för gästvänligheten! Idag har vi även varit på BVC och lillan går upp i vikt iaf, skönt! Nu är hon 53 cm lång och väger 3780 gram. Annars är det bara bra med oss och jag kan inte klaga speciellt då vi än så länge, peppar peppar, har en snäll dotter som sov imellan runt 2 och halv 7 inatt innan hon ville ha mat. För övrigt har Tea också börjat fästa blicken bättre nu och följa saker med blicken, så kul att se utvecklingen som tyvärr går galet fort, haha. Hon älskar när man sjunger för henne också, Idas sommarvisa är favoriten men de verkar som Astrid Lindgren sagor över lag funkar bra, mammas tjej upp i dagen! 
Har ont på ena sidan av ryggen och haft sedan igår kväll så jag ska skippa datorn nu och försöka ta mig en dusch under tiden Tea myser i sin pappas famn. Bjuder på några bilder vi tog hemma hos mor innan jag går, puss på er!
 
Fina Tea sover så sött!
 
 Vår skatt i sina nya kläder som hon fick av min faster, så söt! Tack!
 
 Fyra generationer! Min mamma, min mormor som håller Tea och så jag, lagom snygg, hehe.
 
 Hela familjen Lindberg, mina två viktigaste personer i mitt liv!
 
 Min älskling! Du har vänt min värld upp och ner, jag älskar det! Äntligen är du hos oss och förgyller varje minut!
Desserié Nilsson

Hej, tanken slog mig att jag inte kollat din blogg på ett tag, och tänkte att du säkert fött redan, och det hade du minsann! Jag är så glad för din skull, du som haft det så jobbigt. Namnvalet var också väldigt bra! Hoppas ni lever lyckligt, även om det är jobbigt i början. Njut av varenda sekund i bebislivet! Jag önskar er evig lycka /Desserié

Svar: hihi tusen tack, det ska jag göra! :D kram
Ronja Lindberg