DEN EFTERLÄNGTADE - V. 28+0 (DEL 47)

MVC besök imorse, dåligt järnvärde hade jag, så nu blir det två järntabletter per dag. Får se vad min mage säger om det! Men i övrigt bra. Härliga och bestämda hjärtljud ifrån lillan och mag-mått på 30 cm. <3
Bra föräldrargrupp-möte också efteråt, prat om förlossning mm. Även om jag tror jag är väldigt lugn inför förlossningen mot många andra. Jag är inte ett dugg nervös/rädd. Nu ska man försöka småstäda lite i lägenheten, åtminstone dammsuga hallen då den har förvandlats till grustag. Jag har upptäckt att jag tar sju år längre tid på mig att göra allt nu när man är lite större och lite mera tankspridd tror jag också att jag är. Går mest runt runt och glömmer bort på vägen vad jag ska göra. Undra om det är såhär det känns att bli gammal och senil. Om några timmar får man besök av Lina också, kan ju inte bli annat än bra! Har inte haft så himla mycket illamående heller idag även om första dagens mål med mat först blev efter både mvc besök och föräldrargrupp då det inte funkade före. Yr blev man också för en stund sedan när jag satt försjunken i vårat nya PS3 spel, nyaste Tomb raider. Man får passa på lite nu när man har tid innan lillan kommer. Antar att yrseln beror delvis på mitt dåliga järnvärde också. Lite jucie och järntablett på det så kändes det bättre. Dammsugning var det ja, ha det fint läsare!
Josefine

Hej! Jag följde din blogg för typ 1 år sen, och har funderat över hur det har gått för dig men inte hittat din blogg.
Så nu hittade jag din blogg, och ser att du nu blivit gravid!
Är så innerligt glad för din/er skull ska du veta!
Jättekul att se hur du äntligen lyckats.
Hoppas allt går enligt planerna och utan komplikationer.
Kram o lyckönskningar

Svar: roligt att du hittat tillbaka :D tack så mycket kram <3
Ronja Lindberg