NERVOSITETEN KOMMER KRYPANDE

15 dagar kvar till BF idag, nervositeten börjar komma krypande. Dessutom är det några som tror att slemproppen börjat lossna för mig, i omgångar. Om du vill veta mer om detta kan du läsa mitt inlägg på familjeliv HÄR, varning för detaljer. Sök på google om du inte vet vad slemproppen är. Men som sagt, även om så är fallet så kan det ändå vara flera veckor kvar till bebis kommer. 
Man är väl redo nu i alla fall, tror jag. Så redo man nu kan bli, i alla fall med alla saker. BB väskan är packad, bara extra mobilladdare, kamera och plånbok som ska packas när det väl är dags. I helgen åker vi till mor i alla fall och sedan får kissarna stanna kvar där tills bebis är ute, så att det bara är att åka till BB utan att behöva tänka på kattvakt med mera. Dock lär tiden efter nästa helg bli grymt långsam när man endast går och väntar och dessutom inte har katterna som sällskap då heller. Skynda dig ut nu lillan!
Firar även bröllopsdag idag, 2 år sedan man stod i kyrkan. Tiden flyger fram ändå på något vis för det känns ju ändå inte som det var så himla länge sen man stod där och svarade ja med otroligt sexig och nervös röst, typ. Firat Jonas 25årsdag i förgår också med lite tårta. Idag var vi även ute och åt på restaurang och firade bröllopsdagen, fick även fina rosor av älskling. Dock har jag inte haft ringarna på mig på evigheter, har för svullna fingrar. Man får ju så mycket vätska i kroppen som gravid och även om jag klarat mig relativt lindrigt så känner man sig som en uppblåst flodhäst och sandalerna går bara att spänna till hälften. Så visst börjar man längta rejält efter en bebis utanför magen nu så att man kan få gå tillbaka till någolunda normal storlek. Ha de fint!


2 år sedan..
Ellen (alatariel)

Amen stort Grattis till er! :D

Svar: tack :D
Ronja Lindberg

NAthalie

Grattis! Inte lång tid kvar nu! :D

Svar: hihi tack :D nej de närmar sig (a)
Ronja Lindberg