INGEN ÄGGLOSSNING, SUPRISE SUPRISE

Rubriken talar klarspråk. Varit på ivf nu och sitter i bilen påväg därifrån. Bloggar från mobilen så det blir inga bilder idag. Ultraljud visade precis som jag misstänkte att letrozole inte fungerat. Hade inte fått någon ägglossning. Inte förvånad. Däremot så såg läkaren inga polyper så jag antar att läkaren såg fel sist. Han var ju inte helt säker pga den tjocka slemhinnan. Så om det stämmer så är det ju skönt. Ett problem mindre. Så nu har jag hämtat ut hormon penna på apoteket som för övrigt kostade 1500 spän. Jippie. Ska ta 50 enheter i fyra dagar nu sen har vi tid igen 15.15 på ivf på måndag. Om pennan fungerar så antar jag att insättning av ägg isf också blir då. Det visar sig, spännande! :) i övrigt så är min röst fortfarande ett minne blott och idag har vi förlängt sjukskrivningen en vecka till. Får panik på detta snart. Men nu har jag hormonerna att fokusera på och Hoppas att inte kroppen ballar ur. Håll tummarna för mig är ni gulliga!