SJUKSKRIVNING - CHECK

Varit på vårdcentralen nu och fått sjukskrivning för en vecka framåt. De vore då fan om inte rösten fungerar efter det. Har även ätit tre av fem Letrozole tabletter och hittills peppar peppar går det bra det med. Verkar även som de rikliga blödningarna börjat avta litegrann, fick faktiskt sova närmare tre timmar i sträck inatt vilket kändes som en lyx. Mensvärken "grötar runt" då och då men jag kan i alla fall stå ut och en värmd vetekudde gör det bättre. På lördag firar jag och Jonas 9 år tillsammans för övrigt, tiden går fort när man har roligt, eller hur brukar man säga. Vi får väl se vad för sorts firande det blir, något där jag inte behöver prata i alla fall. Imorgon ska jag i alla fall ägna dagen framför datorn och leta upp black friday erbjudanden att shoppa julklapapr på. Sedan ska det julpyntas också, får se när, kanske tjuvstartar redan ikväll. Saknar att kunna läsa för Tea och kunna ha en ordentlig konversation med henne. Är även skapligt frustrerande att inte kunna säga åt henne när hon gör något fel. Så det är ju tur att min lilla ängel är nästintill perfekt i sitt uppförande, eller hur. ;) 
 
 
Emma Broberg

<3 Kramar och krya på dig!

Svar: tack fina du!
RONJA LINDBERG , 25 ÅR

Emma Broberg

Glad första advent!<2

Svar: desamma till dig :D
RONJA LINDBERG , 25 ÅR