JOBB OUTFIT

Snart dags för dagens jobbpass, 15.15-21.45. Sedan ska jag bara hem och vända, dejta kudden en liten stund, innan jag jobbar 7.00-15.30 imorgon. Jag lär väl hålla mig till denna outfit ett tag nudå. :p Den otroligt snygga "Mora kommun" tröjan. Kanske ingenting man går å köper i en affär direkt, men den är praktisk att jobba i iallafall med stora fickor framtill, vilket är ett måste! Lär ju ha någonstans att ha penna, jobbpapper, jobbtelefon och bilnyckel till kommunbilen. xP Hoppas ni iallafall njuter av "sommaren" och har sommarlov/semester, ;)
Varit på synsam tid imorse också. Även om klockan ringde halv 9 istället för halv 6, som den gör imorgon-lördag, så hade jag gärna sovit lite till. Nu är det gjort iaf, har beställt 10 par linser som ska testas ett tag innan de beställer hem fler efter en till koll. Detta eftersom jag har haft problem med torra ögon. Därav varför jag tyvärr får leva i glasögon (I hate that!) större delen av tiden. Hur som helst så har min styrka ändras, igen... Så någon ögonoperation blir det inte än på ett tag när de aldrig slutar ändras. Skulle också behöva ändra styrkan i glasögonen så ja. Lönen passar fint idag, som inkom på kontot nyligen. Hejhopp!

Julia

10 par, det var mkt!

Malin Lidman

det är skönt med stora mysiga kläder ibland! c: jag har oxå linser, kan bli rätt drygt..

Elin

Jag har varken glasögon eller linser det är nog det skönaste... Men du får väl fortsätta att längta till din ögonoperation ett tag till då..?

Matilda

Har glasögon x) Som jag inte använder.. vill skaffa linser om jag måste ha glasögon.. men ser bra utan satt x) Vi får se..

Elin Mickos

Det är inget fel på att ha glasögon :) Själv har jag inte men skulle verkligen vilja ha :) Du ser bra ut i glasögon:) var inte ledsen :)))

wilma kimkul

Jaa!
Det är är ju säkert jobbigt med så mycket men se bara framåt i tiden och du kommer säkert få slippa glasögonen någon gång.Måste säga att du är väldigt fin oavsett om du har glasögen eller ej.


MVH/Wilma

Johanna

Tycker inte att tröjan var så pjåkig ändå de kunde ju trotts allt valt en sämre färg, grått är snyggt :)

Karolina

Har själv haft glasögon, men bytte till linser efter att blivit mobbad genom hela min högstadietid pga just glasögonen. Så nu har jag haft linser i två år ungefär :) Det är min frihet det :) Men nu har jag faktiskt beställt nya glasögon, har blivit lite jobbigt att det första man ska göra på morgonen är att sätta på mina linser och det sista jag gör på kvällen innan jag går och lägger mig är att ta av linserna. Så ska bara använda mina linser hemma med pojkvännen ^^

Selma

Haha, sofisticeded!

Tiffa ♥

Skönt med stora mysiga kläder ibland! :)

Lovisa

Men du passade i det..! Lovar!!

Ebba

du passar i de :)

My :)

du är fin i glasögon också :)

Emelie

Älskar dejt med kudden :*
Det är det bästa som finns :D

Filippa

Du passar i glasögon tycker jag :)