ONEPICE TIME

Har inlett mitt "jobbmaraton", nu dröjer det till 14 Juli tills jag är ledig mer än en dag i sträck. Så det blir lite jobb som sagt.. Men det blir fint ändå! Får se om jag kan ta min "semester" v. 31-33. Vecka 33 kommer jag ändå inte kunna (få) jobba när det är ut och insättning av ägg. Idag har jag varit duktig, jobbat 7-14 och sen haft svärmor på besök, lagat lasange och haft maten på bordet när Jonas kom hem ifrån jobbet vid 4. Ätit, diskat och så har Jonas dammsugit medan jag städade toan lite. Efter det blev det en dusch och nu har jag krypit i min (ROSA :D) onepice, som för övrigt var min födelsedagspresent ifrån Jonas iår, jag fick dock välja den sj.. =) Fast, de var slut på alla andra färger i L förutom rosa, de hade rabatt just då, så jag hade kanske inte valt rosa om det hade funnits någon annan. xD Men jag trivs i den. ^^ Nu ska jag plocka fram en cider och lite snacks, funderar på twilight maraton, vill se igenom alla 4 filmer och sen ladda inför part två av sista filmen som kommer på bio i november. Köpte hem part 1 av den igår, så därav suget.. =) Ja, livet känns helt okej idag även fast rygg och fötter värker och jag är otroligt trött efter en riktigt dålig natts sömn. Imorgon får jag iaf sova till halv 9, sedan har jag tid på synsam 9.15 och jobb 15.15-21.45. Bjuder på en sexig webcam bild på mig också (kass kvalité) Puss!


Såhär snygg är jag just nu ;) Sådär mörkt ser mitt hår ut när det är blött. :p Sen en snygg "sido fläta" som gör att de ser kortare ut än normalt. Dvs. = slapp klädsel och utseende! Jag är mig själv, jag är ledsen men de får ni nog leva med. ;)
Josefin

Jag har läst Twilight böckerna men aldrig sett filmerna :/

PIRATEN123

Du är den bästa fotaren som finns asså. Du är bara gör bäst <3

Malin Lidman

haha söt bild, gott med lasagne! c;

Hanna

Twilight filmerna är bäst! :D

Therese

Älskar att få krypa ner i sin onepice efter en varm dusch, speciellt framför tv:n med en kopp te eller liknande.
Haha, nu när jag läste vad du skrivit blev jag också extremt sugen på att titta på twilight (trots att jag är väldigt trött på dem filmerna egentligen). Kommer antagligen som du sa ha ett twilight-marathon ihop med några vänner någon gång innan premiären av sista filmen, så att man minns allt. (Y) Någon att se fram emot!

frida reuterskiöld

Jag måste verkligen skaffa mig en onepiece! Såg att de sålde liknande på Netto men de var bara skit >_>

Matilda

Jag klarar inte av att se twilight filmerna, jag gråter bara x)

Anonym

Haha, soft!

Selma

Myyyysigt! :P

Tiffa ♥

Aahh twilight är bäääst! :)

Ebba

Vad mysigt :D

Emelie

Åh, älskar onepiece :)
bodde verkligen i min förut, och ännu mera nu under min graviditet.

My :)

Du är duktig ;)

Filippa

Du är så söt :)