SPOLA TILLBAKA..

Ibland vill man bara spola tillbaka. Slängde ihop denna video, tog egentligen ingen tid. Är mera lite känslor.. för mig. Nu ska jag gå och sova. Jobba 7.00-11.00 imorgon sedan är jag ledig till på måndag. :3

svärmor

Lilla Ronja,,vilka fantastiska bilder, jag älskar dig,,men det vet du ju redan

william

fin header:D

Julia

Åhh, älskade bilderna på klippan <3

Nike

Åh villka fina bilder! <3

Malin Lidman

åh så fin film.. musiken gjorde den sorglig & riktigt fina bilder på <3

Ellen:)

Fina bilder:)

Josefin

Skin är min favvo låt just nu!

Carin

Vad heter låten i videon? :)

Matilda

Riktigt underbar video! Blev tårögd, gillade verkligen musikvalet till videon!

Matilda

Vad gulliga bilder... Du + hästen = KÄRLEEEK <3

Nathalie

Väldigt fina bilder ! <3

Svar: vanliga kommentarer eller "s.s" kommentarer?
Ronja Lindberg

Anna

Videon är väldigt fin! Jag blev nästan lite rörd av den. Musiken passar så väl till bilderna!
Kram på er! :)

Emma

Minnen <3 Härliga bilder i videon! ;)

Josefin

Åh, minnen.. <3 riktigt härliga och fina bilder, jag blev riktigt rörd av videon och musikvalet.. <3

tove

åhh, jag blir tåögd. jag skulle inte klara att lämna nåt med hästar att göra <3

Elin Mickos

<33

emelie

Oh vilka mysiga bilder, har själv suttit och kollat igenom bilder på min gammla dator på mej och några hästar jag haft i mitt liv, mysigt men väldigt jobbigt och många känslor..

Anna

Jätte fin film & härliga bilder i den! :)

Jenna

När jag såg videon så tänkte jag bara på alla minnen jag haft med hästar, och hur jag saknar det, den där videon fick mig att vilja börja rida igen, den återupplivade mitt häst sinne. Måste därför tacka dig för det har varit borta ett tag har inte velat rida men när jag såg den videon vare bara: Jag vill rida i skallen på mig, Tack!

mormor

Vilka vackra bilder och vilka vackra objekt. Vem har fotat? Musiken helt underbar. Vad heter låten? Du är fantastisk Ronja-mi, tusen kramar..

Emma

Vilka härliga hästbilder! Är själv häst-tjej o ridningen har fått mig att komma iväg från många bekymmer om än bara för stunden så är det värt allt. fin blogg :)

Wanda

Håller helt och hållet med Emma. Och det är sant, hästarna ger en trygg känsla som får bort de flesta bekymmer. :)

Anonym

Så sööta bilder på er, pöözz<33

Selma

så fina minnen! :D

Isa

vilken fin video! :3

Tiffa ♥

Åh vilka fina bilder i videon! :)

Lovisa

Fina bilder! (Som vanligt<3)

Ebba

Vad bra video

My :)

Vilken fin film <3

Filippa

Härlig video ! :)