MITT HJÄRTA, MITT LIV - MIN DOTTER

 
Mitt liv har rullat runt, slagit volt och vänt tillbaka, det är helt annorlunda sedan lilla Tea kom till världen. Så underbart mycket bättre! Visst är de jobbigt imellanåt och visst finns de saker man saknar att göra som är svåra eller iprincip omöjliga att göra nu när man har en liten bebis. Men jag skulle aldrig byta ut någonting! Tea är min värld, mitt liv, mitt universum och jag går igenom eld och vatten för min älskling!
 
Det bästa är att vi alla, åtminstonde hoppas jag att det är så, att vi alla älskar våra barn. Vi alla tycker att just vårat barn är det vackraste som finns i hela världen. Sedan spelar de ingen roll hur barnet ser ut. Det finns inga fula barn, alla barn är fantastiska - alla barn är ett mirakel. Du är ett mirakel. 
Sitter just nu med Tea i famnen under tiden jag bloggar. Jobbigt för ryggen men ack så värt det. Vi har nu första kvällen/natten ensamma tillsammans, då Jonas semester slutade idag. Det ska nog gå bra! 
 
Det vackraste barnet på denna jord har du, och det har även jag
Jag älskar min dotter över allting annat på jorden, även om hennes pappa kommer tätt därefter
Jag är så otroligt tacksam att hon äntligen ligger i min famn efter så mycket kämpande och tårar
Det går inte att beskriva min lycka, det går inte att beskriva min kärlek - min tös är helt perfekt!

Att dras med denna ständiga oro, att det någon gång ska hända min familj något, det kan göra en galen
Kärleken är som en äkta rubin, den är oförstörbar - och jag hoppas den varar för evigt!
Vad som än händer kommer Tea alltid vara i min närhet och jag kommer alltid älska henne obegränsat