VARDAGENS BUS

 
Efterkontroll - check och UA. Roligt att träffa barnmorskan igen som man hade under graviditeten, hon blev överförtjust i lilla Tea och det är klart - hon är ju helt perfekt! Hon tyckte även att jag såg ut att må väldigt bra. Det gör jag också, inga tecken på deperition här inte, det vore ju rätt b efter all längtan. Däremot kan tröttheten och lessheten på saker runtomkring lilla Tea göra en smått irriterad ibland, men men. Ska försöka ta lite mer bilder på henne sen också, i helgen kanske om inte annat då vi åker till mor. 
Igår tillbringade vi hela dagen med bästa Lina och Zindra, trevligt som vanligt. Glass i stora lass, utemat och allmänt skitsnack, perfekt! Inte tog jag någon bild på hela dagen heller, fy på mig, ska försöka bättra mig på den fronten! Nu på måndag har vi läkarkontroll för Tea också, bara att hoppas att allt ser bra ut där också. Kram på er.