Elin

Åh så fint det blev! :D

Svar: hihi tack :D <3
Ronja Lindberg

Nathalie

verkligen jättefint!! :D

Svar: taack :D <3
Ronja Lindberg

Jassminee

Supermysigt! :D

Svar: kul att du tycker det :D
Ronja Lindberg

Anonym

ååh vad fint det blev :D

Svar: hihi tack :D
Ronja Lindberg

mormor

Åh så fint det blev i Teas rum. Det märks att denna lilla tjej är väldigt mycket efterlängtad...

Svar: hihi ja det är hon verkligen :D
Ronja Lindberg

Selma

Guud va vackert! Tea kommer trivas.
Kram!

Svar: hihi jag hoppas det, tack :D
Ronja Lindberg

Emma Waltersson

Jättefint blev det, mysigt! :D

Svar: tack, kul att du tycker det :D
Ronja Lindberg

Lovisa

Vad fint det blev! :)

Svar: hihi tack :)
Ronja Lindberg

Desserié Nilsson

Verkligen ett bra jobb, vilken fin spjälsäng. Tycker dock inte om färgkombinationerna speciellt mycket men det kanske bara är jag. :) Rätta mig om jag har fel; ni vet inte könet? Då kan jag tycka att nalle puh och CO inte är ett bra val för en tjej då det inte är speciellt könsneutralt.. Glad över att det gick vägen för er i alla fall, så mycket strul det varit. Kram!

Svar: vi har valt nalle puh just för att hålla de neutralt, då vi inte vet helt hundra att det är en tjej även om ultraljuden pekar på det. Men säker kan man ju inte vara :)
Ronja Lindberg