DU ÄR ALLT JAG NÅNSIN ÖNSKAT

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt. Tycker denna låten är underbart vacker och faktiskt riktigt fin när den framförs i filmen "Hur många lingon finns det i världen". Lägger därför upp klippet här och tillängar den till min älskade familj, min dotter och min man, det känns som texten passar in speciellt för Tea. Tack älskade dotter för att du kom in i mitt liv!
Delar även med mig av dikten som jag själv skrivit till Teas dop. Skriven av mig, till Tea ifrån mig och Jonas. Se men inte röra såklart.
 
I nästan fyra år har vi längtat, kämpat, hoppats och samtidigt tvivlat
Allt för att du skulle bli till
Så många gånger har vi tänkt att vi aldrig kommer få veta vem
den efterlängtade är, att turen aldrig skulle komma till oss
 
Nu ligger du i vår famn, mer efterlängtad än någonsin
Vi kommer alltid stå vid din sida, stötta dig, trösta dig, skratta med dig
och vägleda dig igenom livets svåra banor
 
Det finns inte ord som beskriver kärleken till dig
Den är obeskrivligt stark
 
Den 23 september 2012 gjorde vi insättning av ägget som tillslut blev du
Den dagen har namnet Tea namnsdag
Så fick du ditt namn
 
När du är rädd, ska vi hålla om dig
När du är ensam, ska vi vara ditt sällskap
När du är ledsen, ska vi trösta dig
När du behöver prata, ska vi lyssna
När du behöver oss, ska vi ställa upp för dig
När det än gäller, vad det än är
Vi kommer alltid att finnas här för dig och 
älska dig obeskrivligt
 
Kära dotter, tack för att du kom in i vårt liv och gjorde oss hela!