BAKNING BLAND HORMONER

Det är tur att man inte behöver någon röst för att handla julklappar på nätet och baka. Igår firade jag och Jonas 9 år så Tea var hos sin farmor och vi gick ut och åt på restaurang där vi för övrigt fick 25% rabatt på hela notan för att dom hade glömt bort oss, det var dock inget vi reflexterade över att dom hade gjort, men gratis är gott som man säger! Igår tog jag även den sista tabletten Letrozole så nu är det bara att invänta ultraljudet på torsdag. Och när det gäller hormoner så har jag faktiskt inte märkt någonting, förutom rikliga blödningar (som tack och lov avtagit och nog är på g att ge sig helt) och mensvärk som jag också sluppit senaste två dagarna. Så får vi helt enkelt se vad som händer på torsdag. 
Julpyntat har vi hunnit med i fredags också, så nu är alla avdentstakar och julstjärnor på plats i fönstren och genast blir det mycket mysigare och lättare att stå ut med mörkret. Idag har jag uppfyllt mina lovord till Tea och vi har bakat både lussekatter och pepparkakor hela familjen, väldigt mysigt och roligt faktiskt! Tea körde ner pepparkaksformarna på måfå ner i degen och stoppade i massor med russin i lussekatterna, precis så som det ska vara i barnfamiljer. Fixat adventljusstake och tänt första ljuset har vi hunnit med också och nu har jag tagit plats i soffan. Jonas är på jobbet och Tea sover sött (som den sötaste hon är!) i sin säng så jag passade på att ta lite egentid vid datorn. Var förbi och la i läkarintyget i chefens fack idag också och sen håller vi tummarna för att min röst fungerar normalt åtminstone till ivf besöket vore ju skönt. Avslutar med lite bilder ifrån dagen, kram på er!
 
Emma Broberg

Härligt att saker känns bättre! Håller tummarna. Och vilken tur med avdrag på notan haha :)

Svar: ja men precis haha ;D tack <3
RONJA LINDBERG , 25 ÅR