ULTRALJUD BOKAT

Igår anlände mensen och nu har jag haft två dagar med skaplig mensvärk, eller smärtsamma menstruationer som biverkingen på provera så fint hette. Inatt har jag knappt sovit någonting pga besök på toan ungefär en gång i timmen. Japp, rikliga blödningar var ordet. Spelar ingen roll om man har de "värsta" skyddet som finns. Jag hoppas att det blir lugnare inatt, skulle behöva sova lite. Hesheten sitter i så Jonas fick äran att ringa IVF idag. Så ultraljud på dag tolv är nu bokat. Vi fick tid 1 december kl. 15:00, så då bär det av till Falun igen. Idag är jag på dag två alltså, så imorgon ska jag ta första Letrozole tabletten. Ska äta den till och med lördag. Hoppas att det är lagom lugnt med hormoner och biverkningar på den också. Sen kan man ju i alla fall försöka hoppas och hålla tummarna att den ska ge mig ägglossning också. I övrigt gör jag inte så mycket just nu mer än att plåga mig igenom mensvärken med värktabletter och vila stämbanden och håller alla tummar att jag kan jobba igen på onsdag kväll. Avslutar med en egenfotad bild från hösten, kanske livar upp stämningen lite.
 
 
IVF - PCOS - barnlöshet - ofrivillig