VILL BARA SKRIKA RAKT UT (BOKSTAVLIGEN)

Onsdagen är här och jag skulle egentligen varit på jobbet nu, suprise suprise. Jonas fick ringa jobbet imorse och nu är jag sjukanmäld idag och imorgon. Från och med fredag behöver jag läkarintyg. Hade ingen röst alls imorse. Så min kära man har även ordnat en tid på vårdcentralen 13:20 imorgon som han följer med mig på. Så får vi se då om jag får sjukskrivning nån dag kanske så att jag kan vila upp rösten. Jag tror att "genomsnittet" för min heshet är 1-3 veckor, och jag har ju snart betat av den första veckan. Jag vill inget annat än vara på jobbet just nu, får panik av att bara sitta här hemma och inte kunna prata med någon. Saknar både kollegor och vårdtagare. Tacka gudarna för datorn just nu så att jag i alla fall kan underhålla mig med något. Tea har precis lagt sig och Jonas åker till jobbet om drygt en timme så jag ska underhålla mig med bonde söker fru och syrror resten av kvällen, Jonas tycker jag är knäpp som ser dom programmen meen det är min höjdpunkt på onsdagar och ärligt talat vet jag inte ens varför jag fastat för programmen. Avnjuter kvällen med ett glas hemmagjord choklad som livar upp smaklökarna lite.
 
 
 
Emma Broberg

usch, krya på dig <3

Svar: tack <3
RONJA LINDBERG , 25 ÅR