MIN ÄNGEL

När du tar min hand
När jag hör ditt namn
Jag faller handlöst
Varje gång jag blundar
Är det dig jag ser
Så låt oss stanna i en evighet
Skulle inte klara mig utan din närhet
Aldrig låter jag dig gå
Du och jag till döden
Inget skiljer oss åt 
 
Bella

Åhh! Vilken vacker "dikt" du skrivit :* Blev med nästan tårar i ögonen <3'
Vacker bild, den passar värkligen med texten <3'

Louise

Underbar dikt du skrev. Jag börjar bli riktigt avundsjuk på dig, du kan ju både fotografera super bra och skriva fina dikter!

Emelie

Åhwn, söta dikter du skriver :)
Skulle du kunna skriva dikt till mig när jag döper mitt barn :D?

Sofia

Underbart fin dikt :*

Josse

Älskar dina bilder och Texter!

Alice

Åå så underbart vacker text du skrivit! :)

En fråga:
- Har du hittat på dikten själv? Isf, hur kom du fram till det du skulle skriva, i en sådan flytande text?

Filippa

jätte fin text ! du är så himmla dusktig <3 jätte fint verkligen !

Matilda

Vilken fin dikt :'D <3

Gabriella

Jätte fint skrivit, även sanna ord..

Ajka

Åh, vilken fin dikt! :']

Ida

Underbart vacker text!

Cissy

Väldigt fin text, du som skrivit den? :)

allie

Nej men, vad fint skrivet!

Indian

Vilken fin dikt, jättevacker. + älskar verkligen dina bilder som du fotograferar.

Emmelina

Aww, gud vad fin!
mysig bild till, passar verkligen!

Linnea <H

Häst skor ska naturligt vis finnas vid ett stall <3

Miranda

Naww. Vilken fin dikt. :)

Jassminee

Vilken underbar dikt!

Lina

Najs bild :D

Linnéa

Riktigt vacker text alltså. Och bilden är inte dum den heller! riktigt bra alltså.

Filippa

Åh, blir alldelles tårögd :')

Nanna

Underbar text! Verkligen fin! <3

Missy

Så underbart vacker text du har skrivit! :')

Anna

Underbar och vacker text, jag blir alldeles tårögd. Bilden är också jätte fin <3

Niklas

Helt underbar dikt :') + superfint foto! :)

Johanna

Fin bild och en jättefin dikt!

lelle.

fyfan, det är som om du tagit orden från mitt huvud! så fint..

Nathalie

Fick tårar i ögonen... så vacker!

Thilda

Orden är vackra, och det är som om du skrev den till mig ;o

selma

Så fin text! :) Underbar bild!