DEN EFTERLÄNGTADE - DEL 34

Nyligen hemkommen ifrån några dagar hos mormor i Sysslebäck, även om både jag och Jonas fortfarande är förkylda så är det iaf en underbar medicin att få vara mer ute i riktiga naturen, det är så tyst och skönt där ute och man får verkligen riktigt frisk luft till skillnad ifrån avgas luften här i Mora med hus överallt känns de som. Det är mer berg och skog hos mormor och jag älskar det! :) Dessutom god mat och massa kortspel på det. Imorgon åker Jonas till stockholm hela dagen ifrån sju på morgonen till 2 på natten. Så jag får se om jag blir inringd på nå jobb eller om jag bara ska göra massa måsten som tvätt och städning.

På måndag morgon ska vi iväg till Falun för att ta blodprov på mig, vi får se hur det går, när de skulle ta på mig i Mora sist tog de fyra undersköterskor och två armar + två händer innan de äntligen lyckades på sista handen. Det var inte roligt och ont gjorde det att ta på handen istället för i armvecket, så jag hoppas det går bättre på måndag. Efter blodprovet, som ska kontrollera om mina äggstockar är i viloläge efter nässprayen, så ska jag få reda på när jag ska börja med hormonerna. Och när det sker vet jag inte alls vad som händer med mitt humör, men jag ställer in mig på att det går bra! Snart bara 2 veckor kvar till uttag och insättning av ägg... Nervös? Svar ja! Jag har ingen aning om detta funkar på gång ett, två, tre eller inte alls. Och om det skulle funka på gång ett innebär det att jag kan vara gravid om 3-4 veckor, och det är en läskig tanke (såklart underbar!) men ändå en läskig tanke... Man vågar inte hoppas längre, man orkar inte bli besviken gång på gång. 18 dagar efter insättning av ägg ska jag ta gravidtest och OM, jag säger OM, det skulle visa positivt kommer jag förmodligen inte våga tro på det ändå...

Bjuder på en bild jag tog hos mormor! :)
Ida

Visst är det härligt att vara ute i naturen? man mår så grymt mycket bättre då :)
Hoppas det går bra för dig med blodproven osv!

Fia

Härligt i naturen såklart ;) du är riktigt bra på att fota :)

Matilda

Riktigt bra fotot! Läste texten, vet inte riktigt vad jag ska skriva.. men lycka till med allt!

Nathalie

Gud vad fin bild ! Läste texten , vet inte vad jag ska skriva! Men lycka till med allt :)

Jasmine

Du är väldigt bra på fotografering! :) Riktig fin bild, oftast tänker man inte på hur fin en helt vanlig sak kan bli på bild.
Läste i ett senare inlägg att det där provet gick någorlunda bra, vilket är positivt i alla fall! Hoppas allt går vägen!

Hanna

Jag älskar att vara ute i naturen! Jag känner mig lite som en fågel, friii liksom! :P Tycker helst att det ska vara lite små fuktigt, inte för varmt, då orkar man inte gå så långt. Och en annan sak jag måste nämna är att du tar helt fantastiska bilder! Dem blir riktigt fina, coola & bra ju! :) Helt magiska! Och denna bilden gillade jag skarpt. Men det hade kanske varit lite "finare" eller vad jag ska kalla det, om mörkret hade fortsatt lite bakom nyckeln? (:

Men struntsamma! Dessa bilderna är jättefina!

Kram! // Hanna

Elin Mickos

Du är en fantastisk fotograf! Önskar att jag kunde fota lika bra som du! Läste texten, kom inte på vad jag skulle skriva, Men lycka till med allting :)))))))

Isabelle

Jag har läst dom andra delarna, så kan inte riktigt säga något om denna mer än att du fortfarande är en riktig kämpe och att jag ser upp till dig VÄÄLDIGT mycket! ^^ <'3 Fruktansvärt fint foto du har tagit, men vad hade man förväntat sig? Allt du gör är ju helt magiskt! :D

M

VI ALLA HOPPAS MED DEJ!
du är så stark! och dina foton är så himmla underbara!

Linn

Underbar bild! Alla lyckoönskningar till dig!

Anonym

JO! Fortsätt att hoppas, en dag kommer det att funka! Även om du är 25, 32 eller 45 så någon dag kommer din dröm bli sann! Men till dess... Fortsätt försöka! Och glöm inte hur värdefull du själv är!

Andrea

Älskar bilden! :3

Anton

Du är verkligen en stark person Ronja!

Jennifer Johansson

Riktigt vacker bild. Och det är väldigt intressant, men samtidigt så sorgligt att läsa om dig. Keep it up! Du är stark. <3

Selma

Bilden käns, lite sorlig men intensiv :D Ljuset faller på exakta plats! :D

Tiffa ♥

Riktigt fint foto! :)

Lovisa

Är så fascinerad (stavning?) av dig och dina bilder!

Ebba

bra & fin foto :D

Emelie

Herregud vad fränt kort ;)

My :)

Hoppas på det bästa :)


Ps. Fin bild :D

Filippa

namen guda mej vilken bild !

Sofia

Jag tycker du borde satsa på fotograferingen verkligen, ascool bild det hära!

Filippa

Sjukt underbar bild! :)

Sofia

Du är verkligen stark! :)