PAUSAT TANKARNA

Har inte orkat blogga på väldigt länge nu, kanske är det för att jag liksom har försökt pausa tankarna om barn. Det kommer ändå dröja minst 3 månader innan remis för IVF kommer, om inte ännu längre. Jag har blivit erbjuden vikariat och sommarjobb där jag hade praktiken, så jag ska fokusera på jobb nu ett tag. Man får helt enkelt skjuta undan det jobbiga och passa på att må lite bra på vägen. Om drygt 2 veckor ska Vania få sina kattbebisar också, längtar tills de blir några veckor, dåå vet jag en som kommer slita fram kameran och bosätta mig hos mamma såfort de går! :p Dock verkar de inte som om My är dräktig, som vi hade hoppats på. Men men...
Aja, med detta vill jag få sagt att jag inte riktigt vet hur det blir med bloggandet, någon gång när jag har lust kanske. Men bloggens stora huvudämne - den efterlängtade, ligger på is i 3-6 månader till, så ja, vi får se om jag vill blogga om något vanligt eller lägga upp några bilder. Men jag lovar inget. Jag lever och har det bra, jag fokuserar på annat, jag står upprätt för dig den dagen du ligger i mina armar, på ett eller annat sätt.
Anonym

kan ni tänka er att adoptera om du inte skulle bli gravid ? :)

Selma

Ibland så måste man få tänka på annat! Man måste få leva utanför ramen, och din ram just nu är barn... :)

Lovisa

Varför kan jag inte kommentera?? Eller jo nu gick det tydligen x) Fin text!

Tiffa ♥

Det är bra att du tänker på annat ibland! :) Kul med kattungar också! :D

My :)

Bra att tänka på något annat :)

Filippa

ibland måste man tänka andra tankar :)