LITE RANDOM & EN UTSTÄLLNING

Inte blivit av att blogga på ngra dagar, har väl helt enkelt inte haft så mycket att skriva då jag mest legat i soffan och väntat ut tiden. Har i alla fall varit i borlänge idag på kattutställning hela kompani familjen och fyra av mammas katter. Två gick till panel, vann inte alltihop, men fortfarande kul! :) Blev lunch på thai restaurang också och min favvis soppa (tom yam gong tror jag den heter). Mums! Jag är dock väldigt trött, uppe sen halv 6 och så hormoner på det. Så det blir nog en tidig kväll, om jag inte fastnar framför filmen som börjar 9 på fyran, och risken finns att jag gör det. x)

Vi fick med oss mammas hona Emmie hem också som sällskap till My eftersom Merrel mest sover. Det funkar mycket bättre med dem två än med My och Miro, åtminstonde hittills. Än så länge leker dom och busar, hoppas det håller i sig! Känns bra att ha tre katter i hemmet igen. :3 Ha en bra kväll, hoppas jag inte missat allt för många läsare med mitt blogguppehåll. Kram på er <3
Cissy - BlackieSixx

Mig missar du inte! :D

Jassminee

Vad härligt att det ändå gick bra på utställningen! :)

Hoppas det går bra med Emmie och My ihop! :D