TILLBAKA TILL VARDAGEN

Äntligen tillbaka på jobbet! Jobbat kväll i måndags och dag igår. Även fast rösten fortfarande är lite ostabil så funkar det i alla fall att jobba och det är skönt, komma iväg och tänka på annat behöver jag just nu. Julen närmar sig och det blir att tillbringa en stor del av den på jobbet för min del. Jobbar fredag kväll sen jobbar jag förmodligen en del av kvällen på julafton också men jag hinner nog göra de viktigaste innan och mysa med Tea. Sedan blir det jobb på juldagen och annandagen också. Ska snart åka och handla de sista julklapparna och senare ikväll ska vi klä granen. Så det rullar i alla fall på i vardagen just nu och vi inväntar 9 januari när det är dags att ringa ivf igen. Har i alla fall fått mensen som jag skulle få efter gulkroppshormon tabletterna. Tack och lov hittills utan mensvärk den här gången, hoppas det förblir så. Just nu dras jag med tandvärk pga. en visdomstand som försöker trycka sig upp genom tandköttet så det blöder lite hejvilt typ. Jag hoppas det också ger med dig snart. Om jag inte hinner (eller tar mig för) att blogga mer innan jul så passar jag på att önska er en god jul och ett gott nytt år kärare läsare!
 
Tillbaka på jobbet