FÖR EXAKT FYRA ÅR SEDAN

Det har inte blivt av att blogga på ett tag, som jag misstänkte. Jag är tyvärr urusel på att blogga om vanlig vardag liksom, jag har däremot inga problem att blogga och skriva av mig i kilometerlånga texter när huvudämnet är aktivt. Hursom, idag är det en vecka kvar tills vi ska ringa IVF igen och köra igång på nytt. Jul och nyår har passerat med jobb och det har varit bra. Jag hoppas ni har haft det bra i jul och nyårshelgen! Vi har också världens bästa familj och släkt (min mamma och man, min pappa och sambo, min svärfar, min svärmor, min farmor och farfar, min mormor och morfar) som sett till att vi nu har 11 000 kr mer att lägga på IVF, det finns inte ord som beskriver får tacksamhet! Nu vet vi i alla fall att vi med säkerhet kan göra insättning (eller tina upp) båda äggen om det skulle behövas. 
Idag fick jag upp ett sånt där minne på facebook. Idag för exakt fyra år sedan var jag gravid i vecka 17+0 och lade upp en av de första magbilderna på facebook. Jag hoppas och hoppas och åter hoppas att det inte ska dröja allt för många veckor innan jag är gravid igen. Kramar till er läsare! Om det inte blir av före så bloggar jag igen om en vecka när vi pratat med IVF.
emelie

åh, lycka till med IVFen <3

Svar: tusen tack <3
RONJA LINDBERG , 25 ÅR