FLYTTKARTONGER I MASSOR

Hyresvärden är här och sätter upp alla lister som saknas på skåp och lådor. Imorgon fm kommer första personen och tittar på lägenheten, även om det mesta hon kommer se är kartonger. :p Undra om dom vet om att badrummet ska totalrenoveras och inflytt först blir i februari tidigast. På hyresvärdens hemsida stod de ledig ifrån 1 januari, jo tjena! Om dom vill bo med mögel så då är den ledig. Vi börjar få undan de mesta av småsakerna i kartonger. Även om det fortfarande är massor kvar. Imorgon kväll blir det julfirande med svärfar och svärmor och sedan vidade mot Leksand på lördag morgon för att tillbringa julafton hos pappa. Och sedan juldagen hos mamma i Ludvika. Jädra åkande den här julen. Till farmor och farfar på måndagen också. Och sedan hem igen måndag kväll eller tisdag morgon för att köra sista rejset och flytta till nyårshelgen förmodligen. Blir nog inte så mycket nyårsfirande för oss. :p Trött som ett as är jag också, hon som ville titta på lägenheten ringde nio och hyresvärden skulle komma vid halv tio. Och imorgon lär jag inte få sova heller, och inte på hela helgen heller eftersom vi ska upp och åka tidigt lö och sö. Blir nog inte så mycket sova mer förens i januari någon gång. Inte för att nio är så gräsligt tidigt, men har man sömnproblem som mig och somnar mellan 1-3 nästan varje natt så är man trött klockan nio. Tur och tack att plugget är på distans så jag kan ta sovmorgon ibland om jag skulle behöva. ;)
Selma

Stresigt, tidiga mornar och irriterande saker är inte det bästa min vän!

Tiffa ♥

Gillar inte heller att gå upp tidigt på morgonen... :P

My :)

Gillar faktiskt att gå upp tidigt :D

Filippa

jag vaknar alltid tidigt. Jag gillar inte att missa hela dagen ;)