DAG MED BENJAMIN

Haft en rolig dag med Benjamin och en mysig stund i stallet. :) Benjamin har varit jätte snäll och han och My börjar bli kompisar, även om Merrel har bestämt sig för att verkligen avsky barn och vilja gå under jorden såfort han ser ett. Vi har tittat lite på film, läst böcker och så har Benjamin undersökt hela lägenheten ytligare en gång och sprungit runt runt. Samt kastat boll åt My, ibland tror att att hon är en hund. Snart kommer svärmor hit och så ska jag, min karl och hon spela bingolotto ikväll. Vara lite gammalmodiga, vi fick grattis lotter på posten så why not. Hoppas jag får passa Benji fler gånger, bra träning, haha. Nä men ungar är så underbara, i alla fall i mina ögon. Att se hans trötta, men ändå glada, ögon när jag hämtade honom på dagis fick mig att le. "Hem till kaaatten" ;) Två bilder på söta Benji.



Elin Mickos

Super duper gullig!

selma

Åååh så sööt liten kille! :D

Marica

haha söt unge! :D

Sandra

Nej men så söt! :')

Tiffa ♥

Söt! :D

My :)

nawwe :)

Sofia

Åh, vilken sötnos :) älskar barn

Filippa

så söööööt ! :)

Sofia

haha, söt unge!