FÖDELSEDAG I 25 TIMMAR

Jodå, det blev en timmes pass på gymmet idag också. Maxde mig på 150 kg, träna lår, eller vad det nu var. Är inte så insatt i det där, men jag såg idag att hag har gått ner två kilo än när jag vägde som mest pga medicinen, så de kanske är påväg neråt nu! Jonas har åkt iväg till någon polare för att kika om vårat headset är lagat... Inte så insatt i den biten heller. Men handlingslapp har jag skrivit, det där med maten är jag nog för insatt i! Planerat mat för tre dagar framåt nu iaf.. *duti* Tacos idag, mmmm...

Slänger iväg en puss åt Sanna idag också som fyller 20 år, i hela 25 timmar, den du! Grattis <3
S

Thank U

♥ Anna Olsson - Bloggdesign, foto, m.m

Köp hem alla basvaror Ronja och storhandla en gång i månaden! Mycket billigare, sen ha kryddor, och sånt hemma så ni kan laga till den mat ni vill :)

Sen om ni vill göra tacos en dag, köp hem grejer då, som grönsaker och färskvaror, sånt måste man köpa ibland ändå :)

MYCKET SKÖNARE!!!



o billigare.

Alice (Mizalie)

Hihi jag hade födelsedag i 25 timmar förra året ;D Fyller år idag! :) (31/10)

Selma

Ibland kan de vara skönt att gymma :) Men bara om man har energi man bara måste få bort ;) Så är dit iaf för mej :D

Neiis

Haha, skulle nog också träna låren, men är för lat, japp, är en riktig liten latmask xD

Heidi

Grattis till viktnedgången! :D Alltid lika kul att se hur kilona droppat sen sist man vägde sig. Man ska vara nöjd med sig själv, det är de viktigaste!

Julia

Duktig du är som tränar, jag får aldrig tummen ur röva för att göra det haha :)

nadia

Att träna är svårt sjukt i början, men när man väl ha vant sig så är träning som en drog för en =)

Carla

Måste erkänna att det tog en stund för mig att fatta hur din kompis kunde fylla år i 25 timmar :D Nu känner man sig lite dum :P

Tiffa ♥

Duktig du är som tränar! :)

Sandra

Alltid kul att upptäcka att man gått ner i vikt! För mig var det länge sedan, men så orkar jag väll inte göra nåt åt det heller. Går varken upp eller ner, för orkar inte träna och äter inte så mycket :)

Wanda

Hur kan man fylla år 25 timmar på ett år? :O

Ossi

uhh najs! alltid lika kul att lyckas tappa kilon ^^ fast du är ju väldigt vacker som du är !! ^^

Wilma :3

2 kilon är en bra start men jag tror du kommer att tappa ännu mera, tacos är så himmelskt gott <3

Cornelia

Två kilo är ju en riktigt bra start! Bara att kämpa på. Tacos är så gott, det tål att upprepas varje lördag :3

.Selma.

Älskar känslan efter ett långt träningspass!

My :)

tacos...

Filippa

grattis på henne ! :))

Fidel

Nu känner jag att jag kanske borde komma igång med träningen..

Föresten, födelsedag i 25 timmar.. Blir det så när man ställer om till vintertid? Haha ren gissning x3