HET SOM EN PÅSE MAKARONER

Får väl se hur det blir med träningen imorgon, verkar som om min karl har feber. Han är hur som helst het som en påse makaroner, sedan får ni tolka detta hur ni vill. ;) Vi måste ta och skaffa oss en termometer...
Får väl se hur det blir med träningen imorgon. Jag ska försöka rota fram någon bra film att fördriva kvällen med. Maten var i alla fall jätte god! Däremot tror jag att jag och restaurangen har olika uppfattningar på hur välstekt kött ska vara. :p
Hardford five

Asså man får inte svära, men jag gör det ändå.

Fan vad snygg blogg du har. Den inspirerar mig till min egna.

Hardford five

P.s! Superfin header

Selma

Usch vad jobbigt med feber! Du får mysa ner honom med en kopp KALL choklad ;)

Neiis

Jadu, stackars karln din :/
Hade feber igår (tror jag). Du får väll gå in i deras kök och klaga och visa hur det är när det är välstekt cx

Jessica

Lyckats fått mig riktigt råa röda bitar på resturanger. Inte kul :O

Julia

Din blogg är toppen! :)

Carla

Aldrig kul med feber :/
Innan jag blev vegetarian ville jag alltid ha köttet mediumstekt, men ibland kunde man inte se alls rött! Så irriterade då man inte får köttet som man vill ha det! :(

Tiffa ♥

Inte kul med feber! :(

Sandra

ingen är frisk jämt. Het som en påse makaroner.. Det var nåt nytt, hoppas han snart blir bra igen :)

Wilma :3

Ja en termometer är alltid bra att ha xD
Hoppas Jonas blir frisk snart igen ;)

Cornelia

Feber är nog den jobbigast utav de vanliga sjukdomarna. Man blir helt slapp och kan knappt lyfta ett finger. Ja, en termometer skulle vi behöva skaffa också då denna vi har inte riktigt talar sanning ;)

.Selma.

"Het som en påse makaroner" Haha x)

My :)

Han får krya på sig

Filippa

hade feber igår :( hoppas du hittar nån bra film ! :)

Sofia

HAHA, sött het som en påse makaroner x) tror jag dör ! :D

Maoo

Uch, inte kul med feber :( Har det just nu jag med :( Not fun at all.. Du får sköta om honom ordentligt och hoppas du hittar någon bra film :)

Fidel

Väldigt sött uttryck! "Het som en påse makaroner" :')