BRUNHÅRIG TJEJ

Nu har jag jobbar hela helgen på praktiken, det har gått fin fint iaf. Det enda man kan säga är väl att man blir dagvild när man jobbar helg, jag firar min helg nu x) Ledig till onsdag eftermiddag. Igår kväll efter jobbet så pallrade jag mig hem till Jennifer, hon färgade mitt hår, så nu är jag brunhårig tjej. Duktig hon ;) Sedan spelade vi spel också och åt familjepizza. :p Trevlans! Jag, Jonas, Jennifer, Drott, Lina, Robin och såklart Ängla och Zindra, som blivit så stora båda två! Sötnosar. <3 Vill ha en egen sötnos...

Bild på mitt nya hår, eller ja, typ.. My ville bara med också =)
Hanna

Hihi gullig katt! ^^

Malin Lidman

va fint det blev! c: söta tsm!

Therese

Fin hårfärg! Ska också färga håret snart, om jag nu vågar, hehe vi får se. :}

Fia

Riktigt snyggt blev det C:

Kajsa! <33

va söta ni e tillsammans :)

Selma

Åååh så vackert hår :D Riktig "mora-tjej" :D

Lovisa

Du passar i brunt! :D

Tiffa ♥

Vad fint det blev! :)

My :)

Så fint det blev :D

Emma

Hårfärgen här var verkligen jätte snygg, vad använde du för färg? Det ser ut som guld/koppar i själva färgen :)

Emelie

Gud så fint och naturligt sminkad du är :)
Dessutom älskar jag kortet och hårfärgen, riktigt snygg!

Filippa

Tummen upp för hårfärgen, tummen upp för fin bild och tummen upp för två söta tjejjor :)

Sofia

Snygg sminkad som fan