I do not care a damn thing about it

Tänk att allting ska vara så förbannat svårt och hopplöst. När är det min tur? När är det nedförsbacke? När ska tankarna vara rena ifrån skit? Och det mesta av allt är att inget av de här har någon betydelse eftersom jag ändå inte är mig själv just nu.

Ägnat dagen åt promenad i skogen med Jonas, såg ett rådjur, och sedan magont hela eftermiddagen och kvällen, mensvärk eller något kanske, inte den blekaste aning. Det resulterade iaf i att allt som hade med "måsten" och planering av mat att göra åkte rakt ner i soptunnan och jag låg kvar i soffan och såg dum ut. And you know what? I do not care a damn thing about it
mormor

Jaru Ronja, livet är en hård prövning men det sägs ju att efter regn kommer alltid sol och att allt har en mening fast man inte tror det just när man inte mår så bra. Vi går också mot en ljusare årstid vilket kan kännas skönt. Tur att du har din Jonas..Kramar

Louise

Magont är inte kul :(.Kanske maginfluensa?

Malin Lidman

synd med magont åde :/

Selma

Någongång kommer ju ett plus... Tur att du har Jonas som din mormor sejjer :)

Lovisa

Livet är svårt! Stackare, jag hoppas att det vänder snart!

Tiffa ♥

Inte kul med magont! :(

My :)

Krya på dig :)

Emma

Du verkar inte ha det lätt och verkar genomgå mycket smärta och ont, men jag tror på dig och en dag ska du se att vindarna vänder åt erat håll!

Filippa

Jag hatar magonda ! :/