Jag står upprätt, för inget kan krossa mig

Mamma och Tomas är på besök, Tomas ska åka vasaloppet imorgon. Gush vad jag inte gillar Mora under vasaloppsveckan, det är sååå mycket turister överallt och bilkö igenom hela stan hela tiden. Men men, de går säkert fin fint för Tomas att åka iaf. :) Blir väl att gå upp någon gång efter nio imorgon, följa med mamma ut på lång hundpromenad i skogen och sedan pallra sig neråt stan för att se när Tomas går i mål. Sedan är det praktik 7-15.30 måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. :)

Jag borde vara förkrossad, men jag tänker vara stark
Jag borde ha gett upp för länge sen, men jag vägrar släppa taget
Jag borde ha slutat längta efter dig, men saknaden bara växer
Jag vill lägga mig ner och gråta, men jag vägrar ge upp, jag vägrar tro att det inte blir bra en dag, jag vägrar tro att jag inte får hålla dina små händer i mina en dag
Så jag står kvar, jag står upprätt, för inget kan krossa mig
Jag borde vara förkrossad, men jag tänker vara stark
Jag borde ha gett upp för länge sen, men jag vägrar släppa taget
Jag borde ha slutat längta efter dig, men saknaden bara växer
Jag vill lägga mig ner och gråta, men jag vägrar ge upp, jag vägrar tro att det inte blir bra en dag, jag vägrar tro att jag inte får hålla dina små händer i mina en dag
Så jag står kvar, jag står upprätt, för inget kan krossa mig
Malin Lidman

du ska vara stolt över dig själv, har läst din blogg ett tag nu & du är verkligen en stark person! c:

Matilda

Håller med malin, du verkar riktigt stark! Fortsätt så!

Vilma :)

Keep up the good, tjejen! :)

Selma

Du skall vara så stolt för den personen du blivit/är!
Fortsätt simma! Fortsätt simma!

Tiffa ♥

Vacker "dikt", eller vad man ska säga :) Ge inte upp, snart har du din lilla ängel i famnen!

My :)

Rätt tänkt :)

Emelie

Du står verkligen upprätt för att inget kan krossa dig, och det är det som gör dig så stark. <3

Filippa

Vilken vacker dikt. Din dag kommer, det lovar jag :)