MIN ÄLSKADE SKATT!

Idag har mamma varit på besök vilket betyder att Tea träffat sin mormor för första gången. I måndags träffade hon sin morfar för första gången och farmor och farfar har hon hunnit träffa några gånger nu. Eftersom mor kom på besök har jag även fått tillbaka systemkameran så jag bjuder på två bilder på Tea som jag tog idag. Min älskade skatt! Vi fick även lite presenter av mor till Tea, bla. en fin klänning. Sedan fick jag också en present, en ny mobil som mor lyckats få via sitt abonemang. Eftersom min gamla mobil var jätte krånglig, helt slut på internt minne och verkligen gjorde mig galen så var det en väldigt glad och härlig överraskning. Tack kära mor! Så nu äger jag en Sony Xperia go istället för min gamla Sony ericsson Xperia ray, du hade gjort ditt! Imorgon blir det grillning med svärföräldrarna, Lina och goaste Zindra. Ska försöka ta lite bilder då också. Glad midsommar! 
 
 
 
Jessica Widh

Åh hon är så fin!

Svar: hihi ja de är hon :)
Ronja Lindberg

Mormor

Mormors tjej, sötast av alla! <3

Svar: japp! <3
Ronja Lindberg