DAG ETT AV FEM - CHECK


Tagit första tabletten idag. Ägnat en andra natt åt nästan ingen söms alls pga. onormalt rikliga blödningar. Dessvärre får jag inte äta några recepfria tabletter mot rikliga blödningar heller pga. min diagnos och pga. att jag har oregelbunden mens. Hittade denna info på internet Polyper: Godartade utväxter i livmoderns slemhinna (endometriet) kan orsaka rikliga blödningar eller långvarig menstruation. Så det är ju förmodligen polyperna som orsakar detta, och tro mig, jag är van att ha rikliga blödningar men detta är extremt även för att vara mig. Imorse när jag vaknade hade jag ingen röst alls, så imorgon lär jag väl ta och ringa jobbet igen (eller i värsta fall be Jonas) om det inte sker ett mirakel över natten. Så less på detta! Kan dessutom bara vara sjuk onsdag och torsdag sen behöver jag läkarintyg från fredagen. Meen, vi håller tummarna för mirakel inatt istället tycker jag.
 
Josefine Svärd

Håller mina tummar här! :)

Svar: åh tack josefine det värmer! :)
RONJA LINDBERG , 25 ÅR

Emma Broberg

Hoppas det går vägen<3

Svar: tack det hoppas jag också <3
RONJA LINDBERG , 25 ÅR