EN LITEN UPDATE

I torsdags (efter FYRA dagars försök!) fick vi äntligen tag i ivf. Hon som vi pratade med då trodde att det var försent att påbörja ny behandling direkt på denna blödning. Som jag förstod ville läkaren ha ett ultraljud innan nästa behandling startar. För min del vill jag bara sätta in det sista ägget och få det överstökat, få veta hur det blir. Hursom helst så fick jag ultraljud bokat 11.45 nu på måndag 27/2 så får vi se efter det hur vi går vidare med behandlingen.. Jag har inte riktigt haft tiden att "sörja" elr få må dåligt sen i måndags och de ligger och trycker inombords liksom. Antingen har det varit jobb eller så har Tea krävt min uppmärksamhet eller så har vi haft andra utbildningar eller åtaganden. Det har liksom gått i ett sen jag blev tvungen att gå ut genom dörren mot jobbet några minuter efter det negativa testet i måndags och bita ihop när tårarna började bildas i ögonen. Sen dess har jag varit helt.. tom. Nästa vecka jobbar jag sex av sju dagar och dessutom är de det här.. förbannade vasaloppet. Missförstå mig rätt, det är en bra tradition eller vad man säger men för mig som bor i Mora, på ena sidan stan, och jobbar på den andra, så är det ett helvete med alla turister som är här och trängs så man får köa till/från jobbet. Så jag vill bara att det ska vara överstökat. Så efter ultraljudet på måndag ska jag iväg och jobba kväll så jag hoppas att det inte blir några jobbiga besked eller undersökningar. Well, jag lever. Jag kan inte påstå att jag mår bra men jag jobbar på det.