WOOOOOP! EN "EVIG" VÄNTAN KVAR!

Kära älskade läkare. Vi går i medvind, i alla fall just nu. Idag var vi på ivf. Slemhinnan såg perfekt ut. Vi fick klä på oss nå form av sjukhusrockar och sån där "mössa" som man stoppar in håret i. Sen fick vi se en bild på ägget som dom hade tinat, allt såg perfekt ut och första ägget klarade upptining. Häftigt att se bild måste jag säga! Om testet blir positivt tänkte vi fråga om de finns möjlighet att få bilden på ägget utskriven när vi är där på ultraljudet som man får i v. 7 isf. Men så mycket vågar jag inte hoppas! Så med andra ord, insättning är klart nu. Det gjorde lite ont när hon "körde" in något form av verktyg för att "bända upp" (precis som tandläkaren gör i munnen ibland) men när hon satte in själva ägget kände jag absolut ingenting. Jag ska fortsätta med vagnialtabletterna och de vanliga tabletterna tre gånger om dagen i två veckor till sen trappa ner och slutligen sluta helt om fyra veckor. Så får visst stå ut med flytningar ett tag till. :p
Hursom helst, själva insättningen gick bra. SÅÅ! Gravidtest ska göras 20 februari. Nu kan man inte annat än hålla alla tummar och tår samt hoppas att dessa två veckor går extremt fort! Kan vi spola fram till 20onde nu?!?! I övrigt vill jag passa på att tacka er fina läsare som följer och kommenterar, det betyder guld! Tänk om vi blir en familj på fyra i höst.. Ivf är fantastiska helt klart, ovasett om de slutar med att dom gett mig ett eller två barn!
 
Bildresultat för ivfLånad bild. Ivf - fantastisk teknik som gjort att jag slipper vara ofrivilligt barnlös
Frugan

Blir så glad!! Håller tummarna till tusen nu! ❤

Svar: tack bästa frun <3 jag med!
RONJA LINDBERG , 25 ÅR